2008年9月1日 星期一

生日快樂

擒日既生日過得好開心.... 收到好幾份禮物....今年生日好開心, 整日都笑唔埋口!


開工無耐, 先收到mpp既靚靚花花, 嘩)))) 真係人比花嬌啊.... 哈哈哈哈.... (唔知醜tim, heeeee )


 


放工後, 同mpp去左灣仔世紀食buffet, 個buffet ok好食, 食物選擇唔多, 但小妹卻食得非常開心, 因為身邊有位P先生, 哈哈...


食完buffet後, 又有小驚喜, mpp係酒店度攞埋個生日蛋糕比我, 由於我地實在太飽, 所以拎左個蛋糕返屋企食.



 


食完蛋糕後, 哈哈~~~~~ 戲肉終於黎喇!!! 小妹即刻要求拆禮物, 由於份禮物放左係屋企已經成四日, 我日日望住佢, 但又唔拆得, 大家知唔知我幾咁心急.......


由於mpp係 "TEDDY & I" 買呢份禮物 (點解我知... 因為包裝袋上有lor, 哈哈 ), 而又因為係上星期啱啱比mpp知道小妹房中既一隻大Micky來自某君, 所以小妹一路都估呢份禮物一係就係一隻bear bear熊, 如果唔係, 咁就一定係Micky or Minnie....


登登登登...... 我拆完份禮物真係開心到大叫, 原來係我至愛Monchhichi..... YEAH YEAH YEAH!!!!!!!!!!!!!!! 我"幸"左好耐喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


  


你睇... 你睇.... 我個BB呀))))))))) 好得意, 好可愛!!!! 真係超surprise!!!!! 好開心!!!!!!! 好滿足!!!!!!!! 開心到顛左.....


 


之後, mpp仲有一個mini大口仔magnet比我.... 正如呢個magnet一樣, 我同大口仔一樣笑得好開心, 因為mpp比左個開心既birthday比我, 哈哈.... 多謝你呀darling!



 


同場加映, 我既可愛助手送左個靚靚小花擺設比我, 好靚! 我好開心呀, thank you保拎豬!



 


擒日收到好多朋友同埋同事係既恭賀, 不同途徑包括sms, msn, phone call同facebook, 多謝哂你地呀!!!!! 我呢個生日不負眾望, 真係"生日快樂"!!!!


1 則留言:

  1. 生日快樂..........................................................
    [版主回覆09/03/2008 15:36:00]多謝呀男朋友!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

    回覆刪除