2008年9月8日 星期一

竹戰

上星期五, 約左三個新舊同事上黎我既新居,


由於其中一個舊同事(呀do do姐)唔打牌,


而我地又三缺一, 極度手痕..... 情急......之下,


我搵到我個靚靚二家姐挨義氣"登"腳....


終於我地都可以開枱lu!!!


小妹係主場之下, 當然大獲全勝啦,


yeah yeah yeah!!!


 


打牌前, 我地去左樓下既"家樂"醫五臟府,


五個人叫左三碟餸, 樣樣都好好味,


但我地都食唔哂, 因為碟碟都好大碟,


真係"抵食夾大件"呀!! ^0^


 


先黎一個魚香茄子斑腩煲.... 正!!



再黎一個蜜汁雞翼... 正正!!!!



最後黎一個砂鍋海鮮雜菜煲.... 噢.... 正正正呀!!!


 


我越黎越鐘意呢間屋,


瞓得好, 住得好, 又旺我!!


住得近左媽咪/家姐同mpp,


成日都可以見面, 好有安全感!!


shopping食野又方便,


得閒又可以去club house游吓水, 做gym同跑步.........


又可以開開心心咁入廚,


而家係間屋度無無聊聊咁唱歌,


都唱得開心d呀!!


lalaaaa... laaa... lalalala.... lala...laaaaa...


 


 


沒有留言:

張貼留言