2008年9月15日 星期一

繼續開Show - 梁繼璋

上星期五晚, 同mpp去左沙田大會堂睇 <繼續開Show - 梁繼璋>, ohhhhhh, 小妹睇舞台劇咁耐, 我都係第一次叫mpp早走.


頭個十五至二十分鐘, 梁繼璋既演出好似幼稚園畢業show一樣, 叫哂d小朋友出黎表演, 現場頭個兩行觀眾比較熱烈, 相信大部份都係d小朋友既家長. 其他有反認既, 肯定係梁繼璋既忠實聽眾.


起初, 係mpp要求話走, 我就話不如再睇多一陣..... 之後, mpp開始投入, 但小妹就越睇越唔耐煩, 頭痛!!!


成套劇好低能, 一時叫哂d小朋友出黎跳舞, 又或者打鼓唱歌.... 一時又叫d小朋友出黎出 IQ題, 用左好多時間同觀眾玩...... 一時又叫d嘉賓出黎 (好似李錦聯, 李丞責), 出黎三幾分鐘, 講左幾句無聊野就入番後台..... 真係無聊到極!!!!!!!!!!!!!!!!! 


未開show前, 小妹係大堂度比一個衣著帶點奇怪既人吸引倒, 由於呢個女人拖住個女, 加上佢一路背住我, 我就更加留意佢..... 身穿一件七彩絲質one piece dress, 但卻穿上一對水桶shape既淺藍色麂皮長boot, 衣著奇怪得黎, 帶點笨拙.....


細看之下, 發現佢旁邊係羅敏莊同陳國邦, 原來佢係黎瑞恩.... 嘩)))) 小恩子, 點解係著成"貢"gar...... 不過咁, 佢地好有taste呀!!! 話說係開場無耐, 都有成廿幾人提早離場, 當中包括呢三位..... 佢地果然有品味, 睇一陣就知呢個劇唔掂!!


1 則留言:

  1. 好彩無時間去睇,估唔到禁差,重諗住好好笑tim
    [版主回覆09/16/2008 13:53:00]嘩))) 你真好彩呀!! 完全係套兒童劇+DJ直播室!! 好失望!!  我男友都係比套劇名扼左.....

    回覆刪除