2008年9月18日 星期四

病壞!!!

好唔開心,


早兩日攪掂我隻右腳,


而家輪到隻左腳痛.....


 


上次隻右腳痛, 醫師叫我唔好濕水,


攪到我隻右腳成個星期都無洗過,


我每日已經用濕紙巾消洗腳底,


但總係覺得唔聚財!!!!


加上隻腳好大陣跌打酒味......


感覺好臭.... 好dirty!!!!


家吓又輪到隻左腳...............


唉....... 真係輪流轉之臭腳篇!!


 


 


今日原本諗住放工即閃,


同mpp去睇話劇<29+!>,


而家要提早放工去睇跌打先,


哎呀!!! 我左右腳都傷哂,


幾時好番哂呀!!!


 


黎緊十月要同d客出差唔多兩個禮拜trip,


隻腳一定要快d好番....


呀!! 過兩日等我煲雞腳湯飲吓先,


以形補形嘛, 哈哈....


沒有留言:

張貼留言