2008年9月29日 星期一

殺呀!!! 殺呀!!!

呢兩日開始番風, 除左返到屋企個吓要開冷氣之外, 而家夜晚瞓覺連風扇都唔使開, 好涼快!


部份商舖已經減完價, 不過仲好多商舖, 仍然仲做緊季尾大減價......... 喜歡買鞋既我, 呢期我又出動去掃貨....


哈哈!! 我d收獲都唔錯呢!


--> 一見到呢對鞋, 簡直兩眼發青光..... 半價咋, 超抵!!!



超鐘意佢有漸變色, 後踭有個扣, 勁靚!!! 勁鐘意!!!!!!!!!!!!



 


成個九月, 總共掃左成四對鞋, 三對有踭鞋 (包括呢對紫色, 仲有對紅色同泥黃色), 同埋一對Converse.....


唔買喇... 唔買喇... 已經成日比人哦緊我成日都買野!!! 查實mpp都講得啱既... 我而家搬左屋, 真係多左好多開支, 真係要慳d先得喇!!!!!  好! 我就唔買鞋一個月咁多啦...  哈哈.....


沒有留言:

張貼留言