2008年9月11日 星期四

驚驚怕怕....

擒日早走去睇跌打, 比個師傅"禁"我隻腳, 痛到我全身標汗兼夾標眼水, 真係十級痛呀!

但小妹覺得咁先叫有料到, 不過, 今朝發現隻腳有d腫, 哎呀... 快d好番啦.....


 


之後約左d同事去CEO唱k, 一唱就唱到十二點幾, 飲左都幾多酒, 走個時諗住有通宵van, 點知行到去無喎.... 咁啱見到通宵巴, 諗都唔諗就衝上去, 打算到左屋企附近再轉的士返歸.


問過司機先知, 原來呢駕車經我屋企附近, wow~~~ so good!!! 不過, 當我落車後先驚, 條街勁靜, 完全無人.....  由於要穿過一個巴士總站至到我屋企, 小妹驚到要奔跑過去, 又黑又無人, 真係驚到震!!! 


 


最後, 當然有驚無險安全咁返到屋企啦.

 不過, 下次去夜街真係怕怕囉, 一定唔搭巴士, 搭MTR or 的的會好好多....


沒有留言:

張貼留言