2008年9月15日 星期一

中秋節快樂 -- 焗雞翼飯

星期六食完飯, 我d兄弟姊妹們 (起碼有十幾人), 就湧上黎我屋企玩, 女既打馬吊, 男既就玩鋤大Dee, 我地一玩就玩到第二朝九點幾, 真係好顛......


跟住小妹就瞓到下晝五點幾, 比媽咪個電話叫醒左.... 之後小妹就去整左一個焗雞翼飯比mpp食, 嘻嘻, 原本一心打算整焗豬扒飯比mpp食, 不過因為無豬扒係屋企, 小妹又懶得落街.....


哈哈, 大家睇睇, 小妹既第一個焗飯, 個樣都ok丫..... 雖然味道仍需改善, 但小妹已經覺得自己好成功!!! 而mpp都好比面, 幫我食哂呢盤飯.... mpp你放心啦, 下次會更加好食gar喇, hahahaaaaaa.


   


                      入焗爐前                                                       入焗爐後


 


夜晚十一點度, 姐夫就車左我入石澳賞月+追月, 嘩)))))) 當晚真係人山人海呀!!! 我地一玩就玩到三點..... 好 zzzzzZZZZZZZ



我對可愛兒甥仔同兒甥女... ^__^



沒有留言:

張貼留言