2008年9月26日 星期五

我真棒!!!

擒晚放工後, mpp又陪左我去做針炙, 針完呢次後, 好唔好番都好, 小妹都唔想再去針喇..... 因為針炙真係講不出聲~~~~ 講不~~出聲~~~~~~~~~~ 咁痛!! 真的怕怕了!!


話說係針既時侯, 醫師同我講:"你個肚腩唔好比佢大喇!!"..... 瞓係床上既我, 當時呆左一呆.... 心諗... 吓! 我個肚腩真係大得咁緊要, 連醫師一眼都見到!!!???!!!??? 坐係外邊既mpp, 當然聽到哂成個對話內容, 以及小妹既慘叫聲..... (好樣衰.. ).....


係我地走既時候, 我同mpp講, 我今次真係"我真胖"喇........... (唔係好勁個"棒", 而係好肥個"胖".... 唉!!!) 但原來mpp講番, 醫師既意思係話, 我而家條腰骨已經歪左, 所以醫師提醒我, 千其唔好比個肥腩大, 否則我條腰骨會付荷唔到............ 啊~~~~~ 原來係咁!!!! 好在!!! 好在!!!!!!!


不過咁, 小妹自知自己真係肥左好鬼多...... 最衰而家腰骨傷左, 又唔做得sit up, 又唔游得水.... 點好呢??!!??


針完之後成八點幾, 真係勁肚餓.... 呢個時候, 邪惡既mpp又出動喇!! 佢擒晚又帶我去食好野喇!!! 今次同佢去左我家附近既一間日本餐廳食, 第一次食呢間餐廳, 食品同價錢都好ok呀.... 特別係我既favour盬燒三文魚鮫, 38蚊咋, 好味兼超抵食!!! 不過今次又唔記得影相, 因為太肚餓喇... kekeke......


沒有留言:

張貼留言