2008年9月16日 星期二

Mamma Mia.... ^^

係星期日晚, 小妹係沖涼時發生小意外, 我係浴缸度滑到... 攪到隻腳傷上加傷..... So bad!!!!


係星期一, mpp先陪我去睇跌打, 之後我地趁最後一日假期, 去左APM睇 "Mamma Mia".


呢套係一個musical既電影, 戲中有部份音樂, 雖然小妹係從未聽過, 但我都好enjoy!! 現今既電影, 真係好少會用musical形式黎表達, 可能比較冷門... 對上一套應該係"魔街理髮師"!!


故事發生在希臘一美麗怡人的小島,經營旅館的單身母親當娜,和其獨力撫養至亭亭玉立、即將出嫁的女兒蘇菲一直相依為命。將為人妻的蘇菲期待著婚禮之餘,卻有個未了的心願──挽著父親走到紅地毯的另一端。蘇菲於是偷看了媽媽的日記,發現當年母親的三位舊情人,其中一位可能就是她的生父!蘇菲由是心生一計,瞞著當娜,並擅用她的名義,發請帖給三名素未謀面的「疑似」父親,邀請他們到島上參加婚禮。三位男子都以蘇菲生父的心態應邀。一段惹笑又感人的故事就此展開…


Yahoo! 電影


Yahoo! 電影
 <-- 女主角好sweet!!


 


好歌停不了, 同大家分享吓啦 ^0^


 


 







 







BTW, 完場時記得唔好走住, 睇埋個結尾, 幾攪笑gar! ^^


 


特別一提我既偶像Colin Firth, 佢而家發福左, 小妹差d唔認得佢呀! 打從<傲慢與偏見> 開始, 直至BJ單身日記, 小妹都好鐘意佢! 話時話, 小妹不嬲都唔記得佢既真名, 我一直都叫佢做 Mr. Darcy, 或許我係<傲慢與偏見>既超級fans呀!!! 哈哈... 



 


 


 


沒有留言:

張貼留言