2008年9月24日 星期三

人肉針板 @ 嘩嘩聲

擒晚去左做針灸+拔罐, 全程差唔多45分鐘, 但成個過程係嘩嘩聲...... @_@


醫師先幫我檢查, 確定我真係腰骨歪左, 以致隻腳痛楚..... 跟住..... 痛苦就開始喇................... 


第一嘩 -- 醫師先黎一個鬆骨, 嘩)))))))) 勁痛呀!!!!!!!!


第二嘩 -- 醫師用輕微既電流黎電我, 嘩))))))))) 第一吓電時, 身體未能即時適應到, 好勁痺呀!!! 而且每電一吓, 我隻腳掌就有反應地自動彈吓彈吓, 有d攬笑...... (小妹當時係瞓係度, 但pat pat向上個隻....)


第三嘩 -- 醫師跟住幫我施針, 先由腳眼位置 --> 膝頭 --> 大脾 --> 尾龍骨, 小妹已經有哂心理準備, 開始落針時都無嘜大問題 (好似比針"吉"吓"吉"吓咁), 但當係尾龍骨落針時, 嘩)))))))))) 好痛呀!! 醫師即刻話, 呢d唔係叫痛, 呢d叫"寃".......... 坦白講, 我真係唔識分嘜野叫"寃", 嘜野叫痛囉..........


第四嘩 -- 拔針!!! 同樣, 先由腳眼位置開始拔針, 開始時亦都ok, 但到大脾位開始, 每拔一針, 個吓痛真係無法形容...... 特別係尾龍骨拔針時, 小妹真係按不住咁又.... 嘩))))))))))))))) 痛呀!! 痛呀!!!!! 醫師助手又話應該唔會痛gar喎, 應該只會有"寃""寃"地咁既感覺.....  痴線既咩!!!!! 我鬼識分咩!!!!! 我個時淨係feel到痛囉...............


第五嘩 -- 呢次嘩))))))) 好feel好多, 因為係拔罐既時間, 十個杯係我背部啜吓啜吓咁...... 只係開始時, 有輕微唔係咁適應.


 


 


話說mpp一直坐係房外等我, 佢之後笑住同我講, 話聽到我成日咁叫 "痛呀!! 痛呀!!!!!"............ 嗚嗚嗚嗚....... 你無愛心gar你, 你女友我係入面受緊苦, 你都唔入面睇吓我, 家吓仲好似有d想笑我咁, 嗚嗚嗚嗚...........


 


黎緊星期五又要去針喇............ 有d拗底添...............


 


沒有留言:

張貼留言