2008年9月19日 星期五

《29+1》5次方

擒晚同mpp去左演藝睇彭秀慧既《29+1》5次方, 睇左幾套彭秀慧既作品, 今次係我最鐘意既一套.


套劇有好多優點:


- 佈景: 一入埸比個佈景吸引住, 小妹喜愛既粉紅色see through長紗簾, 配上一張有pattern既雙人椅, 上面放有一隻bear bear熊! 好girly style!! LOVELY!!!!


- 演技: 簡直無得頂!! 一人分飾兩角"林若君" 同 "黃天樂", 兩個角色都演得好細膩! 好成功!!


- 笑位: 笑位源源不絕!!!! 笑... 並唔係笑佢無厘頭, 而係彭秀慧可以帶出好多我地身邊既事物, 令人會心微笑!


- 故事: 簡單而直接! 短短兩小時, 中間有好多位, 可以令我地思考人生!


- 啟發性: 人生好奇妙, 人越大, 雖然可以得到好多野 (例如學識, 事業, 名與利), 但同時, 時間亦可以奪去我地好多野 (例如青春, 健康, 甚至乎家人.....)!!!! 都係小妹既格言啦, 珍惜大家而家所擁有既一切!!!!


- 警醒: "黃天樂"呢個角色, 性格好值得人學習..... 查實每個人既人生一定會遇到錯敗, 既然開心又一日, 唔開心又一日, 點解我地唔選擇做一個開心快樂人!! 無人知自己幾時會離開呢個世界, 既然係咁, 倒不如開開心心咁過每一日.


- ENDING: 非常特別, 彭秀慧收集左唔同人係29+1時既照片同故事, 用slide形式放出熒幕, 好特別, 令小妹留下深刻印象!


 



 


記得係廿"靚"數既時候, 小妹曾相約幾個同學, 係29+1時, 一定要相約出黎, 將個生日攪大黎慶祝一番.... 但.... 到29+1時, 原來都無嘜特別, 好平淡咁過左......


而家, 好鬼驚自己39+1 (驚老餅嘛...... )......雖則仲有好幾年先到, 但唔知係我39+1時, 我會有嘜改變呢???


 


係小妹同mpp回家途中, 我地有段小插曲, 大致對話內容如下:


mpp: (突然話) 我覺得彭秀慧好"放"!


mzz: 係呀, 我都覺得佢做得好放, 做得唔錯!


mpp, 唔係放呀, 係"索"呀!!!


mzz: 哼!........... (跟住小妹篤左佢肥腩一野, 有d呷醋feel.... )


mpp: (個死佬唔知衰, 仲繼續講) 呢, 好似呀卡話呀嘉美好索咁呀! (好明顯, 佢睇家好月圓後上哂腦.... @_@)


mzz: (dooooooooooooooooo 收線!)


 


查實小妹都覺得彭秀慧好得, 上次睇"不眠優伶"時, 已經覺得佢好靚! 好叻!! 今次, 一樣係樣靚身材正!! 不論佢個返工look, 瞓覺look, 低B look 同 傷感look 都一樣咁掂!!! 而且小妹覺得, 彭秀慧作品既場刊, 都好girly feel!! 又有style!!! 我一定會好好收藏!!!


mpp咁欣賞佢, 我當然無問題啦! 如果mpp唔欣賞佢, 我又點有機會睇彭秀慧d劇丫, 哈哈.....


 


話時話, 套劇話哂"五次方"喎!!! 故明思意, 今次係《29+1》第五度公演, 如果套劇唔成功, 又點會番做五次丫! 星期日就係last一日, 如果大家有興趣, 小妹真係誠意推介大家去睇!!!!!


沒有留言:

張貼留言