2008年9月25日 星期四

煮飯婆

擒日放工番屋企時, mpp突然話上黎我度食飯............. 搭緊巴士既我, 收線後一邊係度諗煮嘜東東好呢, 一邊又好心急返屋企........ 由於屋企已有齊材料, 當巴士埋位時, 小妹以九秒九速度, 直衝返屋企!!


一入屋, 小妹就即刻開工, 洗洗洗... 切切切..... 好忙呀!!!!!!!!!!!! 仲有d滴汗感覺增添 (唔係真係流汗, 我指有呢種feel啫) 已經有成兩年無煮飯, 搬入新屋呢個月起, 先開始慢慢煮番, 但到而家為止, 仍然有d手忙腳亂.....  


好!! 呢個時候, 介紹吓今晚煮嘜餸先.............


1) 焗蜜糖雞翼 -- mpp講左好耐話想番"卓", 所以早兩日已經淹定雞翼


2) 干炒腸仔烏冬


3) 蠔油生菜 -- 因mpp話過佢鐘意多菜少肉 <同我完全相反 >, 所以特別加送生菜一碟比佢.... (我係咪好細心呢, 哈哈... )


 


吃後檢討:


1) 焗蜜糖雞翼 --> 我諗ok, 因為mpp連食六隻咁多, 嘻嘻.... 肥死你呀!!


2) 干炒腸仔烏冬 --> 炒出黎既烏冬有少少酸味....... 今日睇過"Yahoo知識"至知, 原來有d烏冬本身係帶d酸味, 所以炒之前, 一定要拖水及過冷河.......... 好!等我下次再試吓先!! (參考: http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7007091803585)


3) 蠔油生菜 --> 我諗ok, 因mpp先生無嘜特別投訴!


 


題外話: 擒晚... 小妹比mpp有意無意間話左我一d野..... 好down呀!!!!! 記住呢一日先 925!!!!  哼!!!!!!!!!!!!!!!


 


沒有留言:

張貼留言