2008年9月17日 星期三

Ice skating

擒日放工, 同班同事們去左太古踩冰, 嘩~~~~ 自從出黎做野後, 小妹都無踏足過冰場, 加上隻豬腳總未完全好番, 所以擒日都有d驚驚地.


著上溜冰鞋後, 一踏上冰面, wow...... 好"線"呀!!! 勁驚躂低.... 同事們都一樣, 大家戰戰兢兢咁慢慢行, 真係要warm up吓!


踩左一陣, yeah~~~ 小妹d師兄弟番黎喇!!!!!! 我可以好暢快咁踩, 好開心呀, 因為小妹至少十年無踩過冰, 而家嘜童真都出哂黎.... haahaahaaaaaa....


唯一唔開心係, 小妹仲未可以放膽咁玩, 以前可以玩後溜, 但而家好驚躂低, 所以唔敢玩.... 不過咁, 係臨完場前, 我拖住同事玩既時候, 我拖佢衝去d雪榚筒度, 嚇到佢成個人躂左係地, 而我...... 亦比佢拉埋落地..... 雖然臨尾香, 但躂低個吓, 真係開心到暈, 好爽呀!!!!!!!!  而我地踩完後, 亦即刻相約下次再踩過!!!


之後, 我地去左Ruby Tuesday食飯, 食物ok啦, 不過食得好開心同超飽......


好! 呢個時候, post我班玩得好顛既同事張相比大家睇睇先.... (除左我個可愛助手外, 由於小妹未得其他同事批准, 所以.... 我要將佢地塊面修飾一吓.....  )



 


沒有留言:

張貼留言