2008年9月23日 星期二

可惡!!

天文台:


- 可惡原因: 晨咁早係一號風球時, 已經話會係黃昏前掛八號..... 跟住又話係四至八點掛...... (個range唔好大d.... >.<)..... 後尾又話六點或之前..... 結果係踏正六點掛!!! 痴線架!!!!!!!!!!!!!!!!!! 小妹絕唔相信, 係正六點個風啱啱進入八號風球警告範圍囉...........


- 唔開心: 話說同事S, 係一早返工時, 已經話一打八號波, 不如去小妹新居去打麻雀, 我地難得約夠人, 由中午開始, 大家不約而同咁, 有不同途徑收到一d好似好可靠既消息................結果........ 我地係咁check天文台, check Yahoo..... 攪到成日都完全無mood做野!!!


 


颱風黑格比:


- 可惡原因:  你既到訪!!


- 唔開心: 來也匆匆, 去也匆匆....個timing又唔好..... 仲有呀.... 唔係你, 我擒日應該會同mpp一齊食飯............. 唔係你, 我就唔會打麻雀......... 唔你你, 我就唔會輸錢......... 哼!!!!!!


 


我條腰骨:


- 可惡原因: 主要真兇


- 唔開心: 呢兩個星期, 左右腳分別咁痛.....  睇左成兩個禮拜, 而家先知, 原來可能係我條腰骨有事........... 花左兩星期時間, 又用左好多錢去睇我隻左腳, 右腳....... 跟住又左腳, 又右腳, ....  而家又話第二度有問題......... 好唔開心呀!!


 
 


 


 


今日放工後, mpp會同我去試吓做針灸......... 唉!! 今日既心情, 就好似擒日暴風雨前夕個天一樣..... 風雲變色.....好灰!!!!



 


1 則留言:

  1. 你隻腳冇事嗎?
    [版主回覆10/02/2008 18:18:00]已經好番好多lu, 不過仲未敢著高踭鞋住,......

    回覆刪除