2008年9月21日 星期日

M6

同事"親愛的"送左張1,000蚊既Physical現金券比我, 小妹就係上星期六, 同佢一齊去左中環間Physical玩吓.


個coupon可以擇做 facial, massage 或者做機(減肥), 因小妹本身join開facial, 又咁啱會係星期日會同mpp去做, 所以.... 我決定奉獻出第一次..... 做機減肥!


我擇左做M6, 個sales話呢部機可以塑身, 燒脂同通淋巴喎....  呢個M6療程, 一part只需35分鐘, 盛惠$880, 反正唔使錢嘛, 無嘜所謂啦, 哈哈.... 不過, 小妹要另外比$40租件絲襪衫.


唉, 呢個時候, 我又奉獻我既另外一次, 絲襪衫入面唔可以著衫, 但要著一條T-back....... 噢......................................................   Anyway, 反正入面全部都係女仔, ummmmmm, 我諗我ok既................


講番個M6, 我要先瞓上一張會發熱既床上面, 個技師就開始用部M6掃勻我全身, 個感覺好似八爪魚個吸咀一樣, 啜吓啜吓咁, 有時痕痕地, 有時啜啜地咁, 幾得意!!


話咁快就35分鐘, 因為同事"親愛的"做facial + massage, 要成兩個鐘, 而我又趕住要睇我隻核突"黃腫腳", 所以小妹即刻換衫走人.


話明用coupon, 邊有咁易比我走丫...... 個sales姐姐極力游說我join package.... 其實都幾抵gar, 原本成880蚊既M6, 而家只需$4,000, 就有20次... 但小妹梗係無join啦, 因為佢地將單次既價錢mark up得好高, 自不然個package價會好吸引.


我地total有四個同事, 分別係星期六同星期日去, 其中有兩個同事join左個兩千幾同五千幾既package........ 見仁見智啦, 如果個package啱你用, 查實除起黎, 每次既價錢都幾抵, 其一個同事個facial package, 單次只須$143, 比起我而家係出外既二百幾蚊個package, 真係平成倍! 不過我就嫌佢只得一個鐘太短!


做完個M6, 小妹唔覺有好明顯既改變, 不過係當晚, 正如我技師所講, 我去左好多次pee pee, 掛毒嘛, 哈哈................


沒有留言:

張貼留言