2008年9月22日 星期一

Lucky girl ???

有無咁"橋"呀??


 


話說: 擒日放工睇完隻腳後, 唔想返屋企去左行百貨公司既時候 (差唔多成八點), 居然撞到我個靚靚家姐..... (話說個百貨公司都幾大)


話說: 係上年冬天既某一日, 同mpp第一次去上環文娛中心睇舞台劇, 一路行既時候, 我同mpp講, 我家姐就係附近做野, 話口未完, 我家姐兜口兜面係我地前面行緊埋黎....... 真係日頭唔好講人, 夜晚唔好講神.....


 


又話說: 小妹係舊屋住既時候, 舊屋棟大廈比較舊, 我試過好幾次跳fuse, 又試過一次洗緊衫時停電........... 好鬼驚...... 真黑仔.


又話說: 小妹而家搬左去一棟新式又有d高尚既大廈.... 擒晚小妹啱啱沖完涼, 踏出浴缸既一剎那, 突然無電................... 嘩)))))) 嚇死我喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 小妹即刻摸黑著番d衫, 一直以為係跳fuse, 但一出toilet, 聽到門外好多聲, 問吓鄰居先知原來大家都無電!!  但小妹望到隔離座係有電, 打去管理處問只得我地一棟大廈有問題............


大熱天時, 小妹唯有開窗, 坐係窗台懶enjoy咁打NDS (家住42樓既我, 擒晚好在有d涼風吹入屋)...... 足足45分鐘後先有番電力......... 但當小妹又懶係悠然自得咁"查"手指甲時, 又突然無電........................ OH NO!!!!!!!!!!!!!!!!!! 有無攪錯呀!!!!???!!!!!  但10分鐘後又回復正常..........  ??!!???


 


再話說: 小妹係初次置業時, 入伙無耐就打九號風球.


再話說: 上個月搬入新屋時, 又打九號風球................. @_@..


 


哎呀!!! 到底係有無咁"橋"呀?? 定係I'm a lucky girl 呢????


沒有留言:

張貼留言