2008年9月9日 星期二

伴娘先生 (Made of Honour)

擒晚又同mpp去街街, 我地先去APM既和民食飯, 然後再去睇<<伴娘先生 (Made of Honour)>>.


一睇套戲名, 大概都略知套劇講嘜.... 一向鐘意睇愛情劇既我, 呢套戲一d都無令我失望, 成套戲無嘜悶場... 仲有男主角越睇越man, 好有男人味呀!!! 其實同現實生活一樣, 幸福其實一早已係你身邊, 只係睇係識唔識去珍惜, 你唔捉緊, 就好易失去 ..... 雖然好老套, 但絕對係事實!!


   


 


睇完戲後, 我同mpp繼續向sweet sweet的一天出發, 我地去左將軍澳區, 勁出名既"阿聰私房甜品", 呢間甜品店係梁思浩開呀, 可能因為咁, 名氣都大d, 不論weekday or weekend, 都好多人特登揸車入去買甜品食.


小妹食左個"合桃芝麻糊", 一食就知合桃係自家磨成的, 覺得幾fresh!! 不過略嫌合桃太多粗粒, 攪到好似越食越"鞋"口咁, 但味道ok, 唔太甜!


至於mpp呢, 佢就食左個好似叫"荔枝椰果嘜嘜冰" (sorry, 我比較無記性... . 唔係我點會叫"合桃芝麻糊"丫, 我都想補吓個腦....  >.< ..... 

), mpp話呢個甜品都ok, 不過就甜左d d!  ---> <<哎呀, mpp啱啱打電話黎更正, 個甜品正確係"龍眼椰果冰".... 吓...  點解我會記錯荔枝gar.... oh......>>


 


可憐既mpp, 成對熊貓眼走哂出黎, 我知佢好鬼累, 但佢都抽時間陪我, 見到佢個累樣....心痛死我喇!!


沒有留言:

張貼留言