2008年7月31日 星期四

Day 4 (23-7-2008) -- 台北

Day 4 (23-7-2008) -- 台北


今朝早去左"101購物中心"參觀, 上次黎無上頂樓參觀, 今次終於上到黎喇!! 搭Lift由地面上到101樓, 真係勁快, 中間真係要吞幾次口水先減到d耳壓.


呢度有免費借用耳機, 自選語言去收聽介紹, 但呢個耳機既設計好鬼使特別, 成個電話聽筒咁.... 好潮呀!!



 


之後, 我地出發去食豆腐 --> "深坑豆腐街", 因為啱啱食完午飯, 個肚仲好飽, 所以我地並無食出名既臭豆腐, 只係各自食左碗豆腐花就算! 坦白講, 小妹比較喜歡香港式既山水豆腐花lor, 台灣個d..... 算把啦!



 


"九份", 我又黎喇!! 上次好晏黎, 有d舖頭已經"山"左門, 今次晏晝黎, 大把野睇!! 可惜, 真係'熱使肋肋', 仲邊有mood呀....


 


跟住我地去左"士林官邸公園", 落車位置旁邊有棵<連理樹>, 某人一邊幫我同mpp影相, 一邊講百年好心, 嘻嘻~~~ 又幾啱聽喎.. 



夜晚去左行"西門町", 小妹盡最後努力, 要買齊d手信比公司班姊姊, 而mpp呢個書痴, 佢梗係唔會放過最後一激, 我地千辛萬苦行左好多路去到mpp既"誠品", 呢個傻佬又買書, 比起佢係書展買既書, 係台灣買六本, 應該算你濕濕碎, 哈哈....


沒有留言:

張貼留言