2008年7月24日 星期四

I'm back!!

我返黎喇!!!!


出發前係香港check過天氣, 台灣成個星期既天氣預測係會有雷雨, 但我地係台灣咁多日, 一d雨都無不特止, 仲鬼咁陽光普照tim, we are so lucky!!!! YEAH.... YEAH....!!


唔知係咪黎緊星期六,日, 台灣會有一個颱風吹襲, 係台灣呢五日裡面, 小妹覺得天氣實在...實在....非常.....非常.....咁悶熱, 每日都有成35-36度!!! (但我個人認為應該有接近40度, 真係熱到痴肺, 攪到我成身都"痴痴立立", 而且仲哂黑左小小tim..... @_@ ) 加上小妹出名係一名懶人, 呢次行程成日都要行, 真係行到腳仔軟, 真係有d 辛苦!!


雖然爸爸媽咪最後都取消無一齊去, 係好可惜, 但真係好在佢地無去咋, 如果唔係, 我諗佢地一定會好辛苦.....  今次第一次同三哥去旅行, 加埋大家姐同二家姐一家人, 仲有我既mpp, 一行十人, 成個行程吃喝玩樂嘜都有, 大家都"反"得同買得好開心, 感覺好warm呀!!!


我地由高雄食到台中, 又由台中玩到台北, 晚晚都行夜市, 全程食食食...... 唉!!!! 我同mpp又肥左好多呀!!!!!!!!!!!!! S....................O.....................S.....................


肥豬靚相稍後送上, 嘻嘻.....


 


沒有留言:

張貼留言