2008年7月13日 星期日

功夫熊貓 (Kung Fu Panda)

擒晚去左將軍澳睇<功夫熊貓 - 中文版>, 原本我同mpp都無打算睇既電影, 因為我兩個兒甥關係, 所以我地都抱住陪小朋友睇卡通片既心態去觀賞呢套電影....


係套戲開始約兩分鐘既一幕, 由於個部份太太太太富有中國民間非常...非常...傳統既色彩, 我已經心諗: "幣喇! 肯定mpp一陣釣梗魚喇!!".... 但.... 原來呢個只係主角"呀寶"既夢境, 佢一瞓醒覺, 就等同套戲都甦醒埋.......


喜歡陳奕迅生鬼既配音 !!


喜歡動作超真實, 無嘜勁卡通片feel !!


喜歡"呀寶"超多豬腩肉, 好可愛 !!


喜歡套戲主題係中國, 但無"好娘"既感覺 !!


喜歡套戲超爆笑, 雖則有d低B, 但有內涵 !!


喜歡有教育意義, 但唔老套 !!


喜歡"呀寶"極似我大姐夫, 令我不斷因為咁而勁爆笑 !!


 


講到底, 呢套戲始終係一套動畫片... 不過, 以動畫片黎講, 呢套戲真係非常成功!!!


首先, 從戲院內既小朋友笑聲 (特別我兩個兒甥, 坐係遠處我都聽到佢地d笑聲.....), 已經肯定小朋友十分喜愛!  另外, 套戲唔單止小朋友, 連我地d大人都係笑爆咀咁離埸, good!! 


咁當然.... 有d位我地大人唔會好似小朋友咁狂笑啦!! 有時睇吓呢d笑片都幾爽gar, 唔錯!!! 唔錯!!!!


 


哈哈, 今晚我都要去打功夫wor.... 不過唔係"呀寶"既Chinese Kung Fu, 而係我打kick boxing呀, 哈哈哈哈.......


 


突然, 諗起呢首歌 ~~ Kung fu flighting ---> (無啦啦搵到呀RAIN主唱, hehe....)







 


 


 


沒有留言:

張貼留言