2008年7月29日 星期二

Day 2 (21-7-2008) -- 高雄 --> 台中

Day 2 (21-7-2008) -- 高雄 --> 台中


一早起身出發, 第一站去"孔雀園", 你睇!! 孔雀開屏呀)))))) (唔好意思, 有d低B....嘻嘻)



 


之後, 我地去食午飯, 順便欣賞埋"日月潭", 咦.....個湖真係名不虛傳, 都幾靚喎.... 隨後去埋旁邊既"文武廟"參觀.



跟住我地向"九族文化歡樂世界"出發..... D天氣真係熱到爆.... 又有蚊咬我, 嗚嗚嗚.......... 可憐既我, 今日唔係黎觀光, 而係黎餵蚊呀...... >.<


同mpp係入面玩左過山車同海盜船, 無膽既小妹, 嚇到瘋狂咁尖叫.... 可惡既mpp, 我係海盜船不斷叫喊時, 佢就不斷好變態咁笑我!!!!! 哎丫丫, 佢實在太可惡喇, 我當時真係驚到死gar.... 好在, 我都還以顏色, 佢隻右耳比我d叫聲, 都震到聾聾地...... 哈哈哈哈......


就係咁, 我地完結左係高雄愉快但熱爆既旅程, 跟住直往台中!!!!


台中既"逢甲夜市"係小妹同mpp既至愛, 我地買野買到停唔到手, 特別係mpp, 佢買野買到喪左, 要人催我地上車, 佢先急急腳走人.... 唉! mpp, 你失禮死我喇, 哈哈哈~~~~哈哈哈~~~~


特別一提, "春水堂"既珍珠奶茶, 大家有機會見到既話, 不妨一試!! (唔好記錯呀, 係春水堂", 唔係吹水堂呀, 哈哈....)



沒有留言:

張貼留言