2008年7月8日 星期二

快樂不快樂

今晚又瞓唔到, 又開始無無聊聊咁諗野..... 越諗越唔開心.... 好多個question mark係個腦度出現.... 諗諗吓d眼淚又流出黎... 好傻咁問自己: "我到底我係咪<快樂的monzozo>"??


我明白每個人都會有快樂同唔快樂既時候, 但我始終覺得自己唔快樂比快樂既多....十年前既我, 絕對唔會想像到自己可以一個人生活, 雖然呢個唔係我既意願.... 但係呢兩年, 好多事確實令我成長左好多!!  


曾幾何時, 滿以為自己計劃周詳, 可以簡簡單單, 快快樂樂, 輕輕鬆鬆咁生活! 但事實話我知, 世事多變!! 好多事唔係你一個人可以做! 唔係你想點就點!! 唔係你做足一百分就有一百分!!! 突然覺得今日既我, 原來唔係原本既我..... 我唔清楚自己而家真正須要嘜?? 唔清楚自己做既野係咪正確?? 唔清楚而家既選擇係咪啱?? 唔清楚將來?? 做人完全唔sure!! 好無planning!!!


我知我瞓係張床上只會繼續胡思亂想, 所以我選擇起身又再寫blog黎舒發吓.... 免得繼續轉牛角尖, 喊到對眼又紅又腫, 唔值得!


或者我唔應該比自己有多餘時間, 因為我發現每次我發神經時, 都係我好悶咁係屋企度開始, 或者係我唔想對住呢四道牆...  好悶!! 好孤單!! 好驚死左係度都無人知....


突然好掛住媽咪.... 好感觸! 有種"有家歸不得"既感覺!  無論點, 我知道係呢個世界上有無人錫我都好, 我媽咪一定會係最鍚我既其中一位....


突然想起鄭秀文一首歌:


咖啡淡了 是因為冰塊溶了
沒怎麼了 淡了就是淡了
擱在桌上還要不要
不再愛了 是因為感情壞了
你怎麼了 壞了就是壞了
沒有什麼大不了

我們不快樂 快樂後不再快樂
就在最後的一秒 抱了 吻了 哭了
快樂不快樂 沒什麼快不快樂
就在最後的一秒 我們的關係 就這樣了

天亮醒了 是因為心情好了
沒怎麼了 我會愛上另外的人
愛情 大概都這樣了


沒有留言:

張貼留言