2008年7月4日 星期五

數綿羊

唉..... 今晚我又失眠喇..........................


對我黎講, 失眠成日都有, 基本上我都習已為常! 好唔開心點解而家會咁樣.......同事話我一個人多野諗, 唔習慣喎!  唉, 我都唔知!! 總之好困擾.......但無辦法.........


查實失眠時, 我知應該盡量唔好比個腦諗野... 但小妹懷疑自己個腦真係有小小short short地...... 平時個腦要用時, 又覺得佢唔夠精靈..... 但到夜晚需要休息時, 佢就偏偏"佛佛"聲咁自動運作, 不斷諗野... 有時仲會唱吓歌仔..... OMG!! 痴左線!!!!!!


所以每當失眠時, 小妹通常都會:


1) 首選"數綿羊"


- 以前我會由一開始數起, 即係1,2,3,4,5...... 開始時都work!


- 後來我發現唔掂, 越數越精神.... 於是我一樣由一數起, 不過改為"單數"數綿羊, 即係1,3,5,7,9...... 又ok wor!


- 之後又發覺無嘜效, 我就再改良"倒轉"數綿羊, 即係1000,999,998,997,996.....


- ok左一輪之後, 又覺得唔係好work..... 我再改良, 成為而家既倒數"單數"(or"雙數")數綿羊喇, 即1000,998,996,994,992,990..... (或999,997,995,993,991.....)


如果個人真係真係好倦時, 數綿羊都幾work gar!!


 


2) "祈禱"


- 曾經禱告希望可以瞓好d, 都有成效, 可以一試!


 


3) MPP建議"起身唔好瞓"


- 橫掂係張床都瞓唔著, 不如試吓起身做d野.... 睇電視又好, 睇書/打機又好, 總之花哂d精神, 隔一陣再試吓瞓.


如果第二日唔使返工, 遇上失眠時, 我會試吓呢個建議, 好似而家咁....今日我選擇上網寫blog, 希望一陣間可以瞓到啦.....


 


4) "催眠自己好眼瞓"


- 我會不斷同自己講我而家好鬼"使"眼瞓, 快D瞓, 快D瞓..... 仲唔瞓, 聽日唔知醒返工會比老細炒魷魚!! 快D瞓, 快D瞓.....


聽落雖然有d低B, 但有時ok gar, 唔信試吓丫, 笨!!


 


5) "醫生建議"


最近因為發燒睇過醫生, 同醫生傾開失眠呢樣野, 醫生有以下建議:


- 中午十二點後, 唔好飲咖啡, 奶茶, 綠茶, 可樂... 因為呢d飲品有提神作用. (今日唔聽醫生講, 飲左凍奶茶, 唉.... 好後悔....)


- 定期做運動, 夜晚一定會好瞓d (我有聽建議gar, 下星期開始打kick boxing, 嘻嘻.....)


有醫學根據, 百份百可信性 !!


 


祝大家有覺好瞓, GOD BLESS ME.....


3 則留言:

  1. 失眠都係病黎架....病向淺中醫!

    回覆刪除
  2. 唉... 我都知呀... 而家治療中, 不過唔係睇醫生, 而係比我男友醫治中, 哈哈..... (好低b)
    係呢, 幾時出黎聚一聚呀? 好掛住你呀!!

    回覆刪除
  3. 真係頂你唔順呀......
    有幾掛住我先?
    [版主回覆07/15/2008 18:24:00]梗係勁個隻啦!! 
    係呢, 你有無改電話呀, 我上次打過比你, 不過勁唔通.......

    回覆刪除