2008年7月30日 星期三

Day 3 (22-7-2008) -- 台中 --> 台北

Day 3 (22-7-2008) -- 台中 --> 台北


又係倒塔早起身, 因為今朝一早要搭高鐵, 呢條高鐵時速高達300公里, 只需一個鐘頭多dd就由可以從台中到達台北喇, 比行車時間快超過一個鐘頭gar!  不過, 小妹覺得雖然話咁快就到, 但高鐵既車速, 好似唔夠上海既"磁浮鐵"快喎....


好嘢!! 我地終於到達台北喇!!!


 


首站去左"民主紀念館", 呢度既建築物用左好多梅花圖案設計, 睇真d, 又幾靚喎! (特別嗚謝mpp提醒, 小妹又有烏龍野, 將梅花誤寫成櫻花, 哈哈...)



 


之後, 我地去左"忠烈祠"參觀, 哇)))))))))) 勁哂呀)))))))) 唔掂! 唔掂! 拿拿聲影完相即閃.....  小妹真係"鄧"d軍人慘, 大熱天時, 著哂軍服, 全身出哂汗, 哂到燶, 真係好易中暑, 可憐!! 真係當兵唔容易!!! 



跟住, 我地去埋"故宮博物館" + "美麗華"參觀, 又行左好多好多路, 今日我對腳又要宣佈certify.... >.<


好!! 時間啱啱好!!  腳軟最啱就係浸溫泉 --> "春天溫泉", 呢個溫泉可以男女一齊浸, 一齊浸當然要著泳衣啦, 仲要加埋一個樣樣衰衰既浴帽, 唉.... 無計啦.....


呢度有好幾個不同特色既池, 有冷有熱, 任君選擇! 特別一提係玫瑰花辨池, 好浪漫既呢.... 當我同mpp落池後, 無人敢同我地一齊浸, 可能人地都唔好意思, 費事阻住我地鴛鴦戲水啦, 哈哈哈哈......


浸完溫泉, 都肚仔餓lu, 我地去左"士林夜市", 呢個夜市係小妹第二"飛佛"!!! 我當然有食我既至愛<豪大大雞排>, 雖然每次都要排隊, 但no problem!! 而mpp亦有番"卓"佢既至愛<七里香>  ---> 咦..... no way! 咪預我呀!!


2 則留言:

  1. 本人覺得台北沒有特別好玩的地方, 之前以為士林夜市好多嘢食, 去到後原來只得20多檔熟食大排檔, 還是臨時式, 和電視節目介紹的完全不同, 當我看到後都十分失望, 我想下次去台南會好些。
     
    [版主回覆08/01/2008 13:48:00]如果只係行士林夜市, 入面真係只有野食賣... 最出名相信只有豪大大雞排.....  但你有無行埋左手邊條大街呀, 個邊成條街勁多野賣, 又有小食!!
    下次有機會, 我都想去台南.

    回覆刪除
  2. 都有行過, 很像香港的女人街。
    不過如果以後到台灣不用簽證的話, 我想去台灣還方便過入屯門, 哈哈  

    回覆刪除