2008年7月10日 星期四

Seven Eleven

登登登登.... 小妹係呢間公司不經不覺做左三年喇!!


 


查實小妹係舊公司都做左成十年, 幸運地舊老闆同上司都勁錫我, 核突d講句, 我稱得上"老屎忽", 無人會蝦我, 個個同事都好錫我!  但做得太耐喇, 始終希望可以出去睇睇外面既世界, 而且知道自己多多少少將會有d改變, 唔係好想同人去交代..... 所以決定離開.


 


由於舊公司比較傳統, 新公司+鬼佬老闆相比下比較modern, 初初入黎呢間公司, 真係好唔習慣....  坦白講, 新公司比較辛苦, 出差機會比較多, 但勝在自己既見識可以相對多左好多, 最重要係可以迫我自己去獨立處理事情, 唔使咁依賴人! 而且人工仲...... 哈哈哈.... 滿意啦!


 


係我個team入面, 小妹年紀較大, 突然比同事們起左個朵, 叫"Aunite Zoe"...... OH NO!!!!!  

  不過咁, 由於我班同事同我一樣, 都係"超低能勁攪笑", 雖然有時工作或出差比較辛苦, 但係公司度, 好多時我地都嘻嘻哈哈又一日!


 


特別一提係我係呢間公司認識到"同事大舊", 佢雖然年紀比我小, 但思想卻比我成熟.... 好多我處理唔到既私人事, 佢都一一比左好多有建設性既建議比我! 而且佢既記性極之強!! 佢可以厲害到記埋我d私人事, 真係very吉, 因為小妹既記憶真係得128MB, 哈哈哈哈......


"大舊"非常清楚小妹既性格, 好多時佢都不斷push我去做一d我逃避緊既事, 令我勇往直前!! 而且, 近呢兩年, 相信佢係見得我最多"喊包樣"個位....... 可以講, 如果唔係識到"大舊", 或者我而家仍然活係"我既黑暗年代"!


大舊, 多謝你既支持!!  "些些"!!!!


 


 


話個秘密比大家知, 其實大舊有個"私生子", 佢有一個六歲大既仔, 但到而家佢都未結婚.......


 


佢個仔叫"細舊", 佢個樣同大舊好鬼似!! "細舊"成日流口水, 又為食, 六歲仔仲要"痴"實媽咪瞓...  媽咪楂車時, 佢又坐唔定, 正一百厭仔! 


 


"大舊"做住何野都係為左個仔, 包括買車買樓, 因為佢想個仔有一個舒適既環境生活, 部車係因為佢想每逢假期, 都可以帶個仔去郊外或沙灘玩.... 坦白講, "細舊"真係好幸運! 呢個大舊媽咪好難搵, 佢對自己無嘜要求, 但不論"細舊"用既/食既, 全部都係好野黎gar! 大舊, 你實在太偉大喇!!!!!!


 


好!! 呢個時候, 比你地見吓呢個Lucky仔先!! (sorry呀, 大舊, 我未得你同意底下, post左你個仔張相出黎, 希望你唔會介意).




細舊, 你要乖乖孝順媽咪呀!!! 哈哈哈哈...


沒有留言:

張貼留言