2008年7月18日 星期五

低低地

今日心情super down... 因為發現準備下星期比mpp既神秘禮物, 同我所想既有d出入.....


查實係製作過程時, 都已經唔係幾順利... 點知最後大貨都只係一般, 同我期望既差咁一截!!! 由於mpp仲未知呢份禮物係乜東東, 我而家真係忍得好辛苦呀)))))))))) 今日更加super super down!!!!!


原本諗住準時六點即閃去攞禮物, 因為下星期要開始放假去旅行, 點知臨放工前個客突然send左d野要follow, 搞到我遲哂大到!!  返到屋企後, 我發現呢件禮物有d問題, 哇))))) 真係晴天霹靂!!!!!! 我已經花左好多心血gar喇!!! 天呀)))))))))))))點解你咁玩我呀!!!!!!!


不過咁, 小妹明白呢次可能係個考驗..... OK, 無問題!! 可幸既係, 我而家仲有剩d d 時間去修補, 最緊要係mpp鐘意就得喇!!!  呢份係周年禮物, 我真係諗左好耐gar喇, 而且呢份禮物, 真係一份好有紀念價值既禮物黎gar, 值得!! 值得!!  heehee


今次呢份小小禮物既經歷, 我覺得同做人一樣.... 曾幾何時, 我都成日係度埋怨個天... 我份人都ok丫, 點解要我受苦, 要我傷心, 要我流淚!  後來我明白了, 我明白其實天父一早已經為我地每個人都選好左一條路..... 人生每一段路, 天主係有佢特定既用意! 係我地受苦時, 其實天父係鍛鍊緊我地... 其中有d路我地可能會行得比較辛苦, 可能會令人想放棄, 但係呢個只係過程, 雨過後一定會天晴!!! 


向來我都唔係一個好識講野既人... 但我希望大家會明白我以上指出既道理.


啱啱同mpp傾完電話, 希望mpp你亦會明白 "每個人既價值觀都唔一樣, 問題係你點樣去行自己既路, 點樣去過自己既人生.... 記住: 你會係一個非常幸福快樂既人, 因為我係你身邊嘛! (嘻嘻.... 有d唔知醜tim.... >.< )  







 


講開mpp..... 哎呀! 呢個大細路... 我有時都唔知係比佢激死, 等係笑死, 好鬼低能!! 不過, 我鐘意!! (唔通呢d叫物以類聚, 佢越黎越似我喇, 哈哈哈哈..... )


感謝主! 多謝你賜我有份傻傻地既"阿Q精神", 呢份精神陪我行左好多路!! 幫我克服左好多問題, 感恩!! 感恩!!


沒有留言:

張貼留言