2008年8月1日 星期五

Day 5 (24-7-2008) -- 台北 --> 香港

Day 5 (24-7-2008) -- 台北 --> 香港


擒晚, 原本諗住成班人去酒店對面間"錢櫃"唱k, 但最後因唔齊人無去到.... 同mpp行完誠品, 打的返酒店都成十點幾, 諗住沖完涼, 執吓野就覺覺豬.


點知姐夫急call, 話同三哥去飲啤酒 <三哥係個無酒不歡既人, 佢每日一家要飲一兩支啤酒, 非常唔健康>, 個時小妹啱啱沖完涼, 頭都未吹, 就即刻換衫出去.... 無計啦, 我同mpp都係順德人嘛, 捨命陪君子, 而且最後一晚喎, 梗係預埋我地去fever啦, 哈哈...


我地去左酒店附近食小炒, 起初都係食吓野, 飲吓酒, 同吹吹水.... 點知之後變成玩"色中", 同猜枚!  雖則小妹近兩年好少飲酒, 但小妹既酒量仍然保持得ok gar!!  第一次見小妹喪玩同喪飲既三哥同mpp, 都不禁嚇喪左.... (嗯嗯 ^0^) 而且佢地仲讚我d酒量勁, 真係失敬! 失敬!! 客氣! 客氣!!


由於玩到好晏, 我同mpp成三點先有得瞓.... 第二朝仲一早起身, 陪三哥去食早餐, 真係釣哂魚咁食.....


中午就出機場, 完結左我地一行十人既"開開心心台灣五天遊", yeah!!! 


對小妹黎講, 呢個trip既意義並唔係去吓旅行玩吓咁簡單, 最大意義係我地兄弟姊妹長大後, 大家都各有各忙..... 而家可以一家人一齊出外五日, 朝夕相對, 好難得!! 好warm!!!! 特別多謝我個細心體貼既mpp, 希望你都enjoy呢個trip啦!!  


沒有留言:

張貼留言