2008年7月3日 星期四

超重要隨身物品

星期一晏晝時, 我個電話突然間死左 ----- 自動關機, 跟住就完全開唔著....... 部電話mpp比左我一個月多d咋! 點解我一用就壞gar?? 頭殼頂上即時出現左幾千個問號???????????????????????  好驚! 好迷網!!


 


我試過拎舊電池出黎再插番入去, 部機仍然唔著.... 又試過拎張sim card出黎再插入去, 都唔掂..... 我又試過直程問同事N惜舊一樣既電池換, 但都係唔得..... 咁諗住問吓mpp啦, 點知佢又去左開會搵佢唔到......... 哎吖! 諸事不順呀)))))))))))) 個時真係好徬徨...... 唔知點算...... . 滴哂汗咁 -----------> 係喇! 係喇! 我當時就係咁既樣喇 ------------>  


 


個晚咁啱約左班同事去IFC食飯, 之後佢地又玩即興要竹戰, 打到半夜三更我要提心吊膽咁打的返屋企..... 嘩)))))))))) 真係幾驚gar))))))))))))))) 我又無電話係身喎, 咪唯有叮囑同事S, 幫我一定要記實個車牌號碼lor...... 嗚嗚嗚嗚..... 萬一我真係有嘜冬瓜豆腐, 起碼佢地有個車牌可以報警追蹤吓麻....  諗諗吓個時真係有d似交低身後事咁, 幾攪笑! 嗯嗯!!!! 



 


係第二日, 我即刻攞部電話去Nokia度check check........ 點知個姐姐仔一拎起張memory card出黎, 係咁意抺一抺, 部機就著番喇...... Oh! Ohh!! Ohhhh!!!! Shittttttttt!!!!  好鬼谷氣呀))))))))))))) 原來就係咁easy就得! 點解我諗唔到咁整gar......  嗚嗚嗚嗚..... 攪到我仲比mpp串tim......


 


不過算啦, 起碼我個電話而家聽聽話話...... 感謝主!!!!  好... 呢個時候show吓我部靚靚電話先, 配埋mpp上年聖誕時送比我個水晶電話繩, 係咪好得呢?? Yeeeeeeaaaah!!!!!


 



唉! 無電話係身, 簡直有與世隔絕 +人間蒸發既感覺, 同去左荒島無人搵到你一樣.... 手提電話係呢個年代真係超重要呀!!!!!!


 


沒有留言:

張貼留言