2008年7月14日 星期一

跑呀))))))))))

擒日取消左一堂kick boxing, 因為呀sir唔得閒..... 本來想改跳Jazz, 但又搵唔到教練!! 激死!!


唉!! 帶哂d運動裝束返工, 一心諗住做運動丫嘛..... 點算好呢?  "同事親愛的"即時有個非常有建設性既提議, 就係落維園跑步!  < 嘩)))))) GOOD呀!!! 因為我幸左好耐gar la.... >


係開始跑時, 我都有同"同事親愛的"傾吓計, 惰勁咁!! 但好快...(應該唔使兩三分鐘).....我就feel到我無嘜氣..... 跟住我唯有shut up, 希望可以慳d使嘛, 嘻嘻...


我以緩慢既步速跑左十五分鐘 < 步速快過d伯伯小小, 不過就停過幾次, 點知比其中一個伯伯追番上黎tim, 哼!! > .....  嘩)))))) 原來跑步既感覺真係好爽, 唔使幾分鐘已經可以出一身汗, 雖則好鬼熱, 但感覺唔錯!!


好, 一於再約"同事親愛的", 係好天時就go go go, 去維園同呀伯伯"練"過, 哈哈哈哈.....


查實小妹真係好鬼"shan".... 記得小學開早會時, 我例必暈低!!! 有次重嚴重到要呀sir抱起我入休息室, 瞓緊係張床度個同學都要起身讓比我瞓, 好鬼誇張!


升Form one時, 因為間學校比較遠, 每日搭車比較長途, 就係因為咁..... 我日日返學放學都暈車浪!! 成日嘔....  擦白花油都無用, 真係勁辛苦!!! 後來好似係媽咪買左包話梅比我, 當我feel到唔係咁舒服時, 即刻咬番一粒! 咦...... 真係work喎!!! 之後.... 搭車no problem啦, 嗯嗯......


基本上, 我係一個零運動既正宗香港人! 但由於小妹有條士啤胎 / 豪華臀 / 麒麟臂 / 大象腿 / 同埋周身都有肥膏包圍住..... 所以先有個推動力比小妹 .....   係早兩三年前, 先開始約吓d朋友仔"好間中"咁去游水, 或者打羽毛球........  <因為我實在太懶, 一個月最多最多去一兩次, 有時仲失場tim...  >


不過, 小妹而家肥過隻大肥豬!! 為左唔想比人嫌棄, 我一定要努力做運動!!!  <MPP: 嚴重警告你, 唔好再話我肥D好睇D, 哼!!! >


 


 


 


3 則留言:

  1. 跑步最好就一次過,唔好停,停左再跑有時仲辛苦.....

    回覆刪除
  2. 跑步最好唔好停,一次過咁跑,慢唔緊要,停下再跑有時仲辛苦。
    [版主回覆07/15/2008 18:19:00]我都知, 但始終都係第一次跑步丫嘛, 唔係太敢連續跑, 我驚會暈低呀, 哈哈....

    回覆刪除
  3. 嘩...乜你而家咁健康呀......
    [版主回覆07/15/2008 18:20:00]係呀, 鬼叫我而家賤肉橫生咩.... 我真係比以前肥左好多呀, 唉!!

    回覆刪除