2008年7月28日 星期一

Day 1 (20-7-2008) -- 香港 --> 高雄

Day 1 (20-7-2008) -- 香港 --> 高雄


我地一行十人, 倒塔咁早7:55就於香港機場集合, 由於搭十點機, 我地先係美心嘆個靚茶 (可惜機埸間美心完全唔掂, d冷氣都唔知走左去邊, 滴哂汗.....  """=.= """ ), 然後我地慢慢入閳, 仲有大把時間係上機前慢慢影相, hea吓d時間... 嘻嘻!


 <-- 我個姨甥女, 超可愛!!!!


 <-- 飛機餐都唔錯, 幾好味!!!


 


坐左一個鐘多dd既機程, 我地終於黎到高雄喇!!  哇哇))) 天氣勁好呀, 陽光普照, 同天氣預測完全相反, We feel GoooooooooooooD, 哈哈.....



 


第一站, 就係去"佛光山", 山上風景, 佛像同埋建築物都好靚, 好宏偉, 但小妹實在太頂唔順d天氣, 加上小運動既我, 跟本唔夠力行d山路, 搞到mpp都要陪我慢慢行, 我地成日都做'包尾大將軍", 嘻嘻.......





 


跟住, 我地去左"春秋閣" --> "龍虎塔" --> "玄天上帝廟", 同埋去"愛河"遊船河.




 


夜晚, 我地去左行"六合夜市", 唔...... 我對呢個夜市麻麻地, 雖則佢好多野食, 但佢成條街直"白"nut咁, 有d女人街feel...... >.<



 


第一日全部以觀光為主, 可能太熱關係, 個人無嘜mood, 覺得d行程有d悶..... 行左實在好多好多路, 差d係第一日對甲組腳就要宣佈certify ..... @_@ 


 


沒有留言:

張貼留言