2008年7月7日 星期一

我要減肥!

擒日終於開始打kick boxing喇!!!


 


一年都無一兩次運動既我, 打完一個鐘kick boxing後, 我已經即時週身骨痛..... 今朝起身仲有四肢無力既感覺..... 可能真係年紀大咯..... >.<


 


好! 我決定要佢地講再見.... 丫... 唔係.... 係bye bye至啱, 你地怏d走喇, 千其唔好再見呀! 唔送喇!!  


- 拜拜喇, 我d肥膏


- 拜拜喇, 我條車胎


- 拜拜喇, 我八個月大既肚腩


- 拜拜喇, 我對甲組腳


- 拜拜喇, 我對麒麟臂


 


打打打!!!!! 出side kick打走哂d脂肪, 問你死未! YEAH!!!!


1 則留言:

  1. 我今天講沖涼時做的keep fit, 真的可以減去 脂肪.  不過, 記得要大力/用力先有效.
    [版主回覆07/11/2008 16:45:00]記得喇... 煲拎豬.... 哈哈哈哈.....

    回覆刪除