2008年7月16日 星期三

美麗回憶

係三月份時, 同mpp去過一次台灣旅行, 個次除左係我第一次去台灣之外, 仲係第一次同mpp去旅行tim...


原本我地有兩個選擇, 一係去日本, 一係去台灣... 因為大家都去過日本, 但台灣就未去過, 所以我地決定過去台灣啤一啤.....


點知呢一啤真係好貴呀))))))) 我地四日用左成三萬幾蚊呀......... 不過, 呢個trip真係反得好開心, 好難忘!! 但係有d唔係幾好意思, 因為用左mpp好多錢呀, kekeke....


黎緊既"番卓"旅程即將展開, 我同mpp決定會盡量忍手, 唔買野!! (希望得啦, 哈哈哈哈....).


好! 呢個時侯, 重溫一吓上次我d靚相同美食先....


 



沒有留言:

張貼留言