2008年7月27日 星期日

愛是不保留

最近, 睇過不同既blog, 發現大家不約而同, 都悼念緊一個叫Cindy既blog友, 佢不幸於日前, 因為癌病而離開大家, 返回天父既身邊.


從佢先生"天皇"係Cindy個blog度, 告知大家佢太太離開既消息, 以及其他blog友既文章及留言, 小妹確實感覺到個份"痛".......


http://hk.myblog.yahoo.com/cindy-marco/article?mid=27213


其中有一個blog友, 有感而發寫左一句說話: "不要先學會可惜, 才懂得去珍惜!


呢句說話好有用!! 但人往往善忘, 雖知呢個道理, 但好快就回復本性....... 希望大家珍惜身邊既一切, 包括你身邊既家人 / 伴侶 / 朋友 / 甚至寵物!! 唔好等失去後, 先去後悔! 除左天父之外, 無人會知道聽日會係點, 我地應該珍惜自己而家擁有既所有野!!!


剛剛同mpp度過一個好有紀念既日子, 或許自己有所經歷.... 又或許自己年長左.... 小妹好珍惜同mpp一齊既每一分每一秒......


同mpp一齊唔算好耐, 但佢確實帶比我好多愛, 歡樂同希望!! 小妹自知自己比較小氣, 郁d唔埋就發吓顛, 成日差d將mpp激死..... 聰明既mpp好鬼醒, 有時會"反小氣"番我...... 所以我都幾醒目gar, 發完顛後, 我會死死地氣咁叫: "呀sir比次機會啦!"....  哈哈!!! 好低b, 但有時work, 有時唔work...... =.=""


多謝mpp你既包容同忍耐, 不過咁, 希望你仍然繼續包容同忍耐, 小妹會繼續努力改善!!! (查實我講左好耐話會改, 但係...... =.=" ...... 辛苦你喇mpp..... 哈哈哈哈......)


或者好多人唔會將"愛"呢個字放係咀邊, 但傻更更既我, 成日總會問mpp同一個問題: "你愛唔愛我??"  而mpp每次總會不厭其煩, 雖則有d機械式, 但好sure咁回答: "愛!!"  可能好多人覺得呢條問題好無聊, 好蠢.... 但我就係咁gar喇! 人生苦短呀, 想愛就愛, 想做就做吧!!! 


感謝主, 讓我走到您身邊!! I will always with you!!! (以上部份內容可能有d肉麻, 但由於mpp24小時長期監察住小妹呢個blog, 所以小妹要趁而家擦定鞋先!!! 請大家多多忍耐.... )


 


突然, 想起呢首歌......... "愛是不保留"




 


沒有留言:

張貼留言