2008年7月2日 星期三

愛. 住. 巴黎

今晚同mpp去左睇《愛. 住. 巴黎》 (Ensemble, C’est Tout), 有同事話呢套戲悶到嘔, 唔建議去睇...... 但mpp認為柯德莉塔圖比較信得過  ....... 所以我地最後都決定照睇呢套戲!  ....


Yahoo! 電影


我同mpp都覺得呢套戲絕對good喎...... 集齊愛情 / 親情 + 友情, 中間唔覺有悶場, 而且ending又好.....  唔錯! 唔錯!!  


呢套係全法文電影, 雖然要追看中文字幕, 但如果改用英文演繹, 相信會無哂個法國feel.... 查實間中聽吓法文都唔錯丫, 其中好攪笑既係佢地唱生日歌時, 有一兩句法文同中文好鬼"屎"似gar, .....


如果真係要我彈既話, 我只可以講係女主角柯德莉塔圖塊面太瘦 lor.....  仲有仲有.... 就係坐係我地前面個男仔太高喇 !! 攪到我同mpp有時要左右咁閃黎避佢去, 唉!    哈哈........ 唔知呢d算唔算彈呢??

..........


沒有留言:

張貼留言