2009年9月1日 星期二

與mpp慶生篇

小妹今年生日好開心, 今日特別攞左日假, 係屋企休息下...


 


擒日係公司, 同事們做出一件令我開心到喊既事, 好感動..... 詳情聽日先講!


 


夜晚放工即刻去會合我個honey mpp, 因為mpp book左位同我慶生, 呢間餐廳係中環, 係同事"親愛的"介紹既...


 


呢間餐廳本身有一個已經set好既menu, 你可以自己選擇換菜式, 又或者可以因為太飽而skip左部份菜式, 餐廳會係埋單時將價錢略為調整!


 


好喇, 睇下我地擒晚食左嘜先.... (因為未set好部新電話, 相片解象度太細而令相片質素麻麻, 唔好意思)


 


1) 頭盤有聖子... 新鮮聖子拖水五秒, 肉質好爽又鮮甜, 唔錯唔錯!!



 


2) 煎鵝肝 -- 件鵝肝煎得超正, 外面勁香脆, 裡面又夠幼滑... 星級制作~~ 10粒星!!



 


3a) mpp既南瓜湯



 


3b) 小妹既磨菇湯, 好味!!



 


3c) 配有牛油餐飽 -- 呢個一般貨仔!



 


main course出場喇~~


4a) 先有mpp既香煎白雪魚 -- 呢個勁好味, 同鵝肝一樣, d魚表面香脆到不得了, 但入面d肉仍然保持幼滑, 正!!



 


4b) 我既牛扒 -- order左七成熟, 不過塊牛扒好太熟, 硬左少少... 不過, 牛扒肉質唔錯!



 


此時, 小妹個肚飽到就快要爆, waiter走黎問不如上埋個dessert, 咁我地話好啦........ 點知...... 呢個時候播出生日歌~~~ 一個waitress送上一個甜品既生日dessert出黎....... 小妹真係開心到傻左....... 好surprise..... 好開心呢!!  吹完蠟燭同切完生日dessert後, waitress將佢拎走....



 


之後送上呢個雜錦dessert... 特別一讚, 個心太軟超超超超好味!!



 


最後, 送上我同mpp合照一張.... (因為mpp屬於小妹一級重要人物, 為左要私有化佢, 佢既真身不便公開, 哈哈~~ 換上superman個頭都幾襯mpp吖, 哈哈哈哈~~)



 


多謝mpp你為我安排既一切一切......... 小妹無以為報, 唯有...... 唯有煮多d好野比你食啦!!! 


2 則留言:

  1. 看見你經常 sweet sweet 的文字表達,真讓人羡慕呢!!! 完全感受到你的幸福啊!!!
    [版主回覆09/03/2009 09:59:00]人大左, 開始學懂了珍惜先會幸福... 幸福其實已經係你同我身邊啦, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. mpp真係英俊和大隻(手擘好粗)
    [版主回覆09/04/2009 15:16:00]哈哈, 比mpp見到實開心死佢呀, 哈哈~~

    回覆刪除