2009年9月4日 星期五

東洋mpp之日食篇

話說mpp同我都好祟洋......


 


佢崇東洋, 所以好鐘意食日本野, 睇日劇, 去日本...


 


而我就祟西洋, 因為我鐘意同外國人social.... 大家都祟洋, 勉強都算好夾吖.....哈哈~~


 


擒晚我地又食日本野... 不過, 先post番上星期日食個d相先, 因為生日關係, 早幾日用左好多篇blog, 家下要追blog....


 


上星期日, 同mpp出完個新電話後, 我地夜晚去左"板前"食壽司..


 


三文魚壽司做緊特價, 三文魚係我既"飛佛", 好美又抵食, 我地order左三碟, 正!!!


 


呢碟又係做緊promote, order兩碟試吓... 唔錯, 唔錯!!


 


玉子係mpp"飛佛", 係mpp食日本野時must eat item~~


 


仲order左一d壽司....




 


呢度無我要既鹽燒三文魚鮫, 只有醬燒三文魚鮫... 原本醬燒味道都唔錯, 下次我又多一個選擇!!



 


我同mpp食量唔係好大, 食完以上壽司已經勁飽, 好滿足!!!


1 則留言:

  1. 日本美食, 都是我既至愛-海胆yummy!
    [版主回覆09/07/2009 00:00:00]海膽我就唔係咁鐘意食, 不過mpp好鬼鐘意食呢!

    回覆刪除