2009年9月7日 星期一

家常小菜宴客篇

上星期六long week, 小妹放工後一心打算唔煮飯, 只係夜晚煲湯比mpp飲.... 係行緊超市期間, 一個來電, 將原來簡簡單單既煲湯一事, 變成要煮一餐四餸一湯既晚飯....


 


一向只煮開兩個人飯既我, 不段係超市內推住架車行黎行去.... 突然要煮一餐比四個人食既晚飯好緊張.... 毫無頭緒..... 好大壓力呀!!!


 


因為姐夫食野都幾有要求, 有理無理, 小妹決定煮d有把握既餸菜!!


 


1) 赤小豆扁豆老黃瓜煲西施骨



材料:


老黃瓜 兩個 (越老身越好), 甘筍一條, 西施骨 $30, 湯料: 赤小豆+扁豆+蜜棗+龍眼肉


做法:


老黃瓜先去囊, 連皮洗淨切件... 甘筍去皮洗淨切件, 西施骨洗淨出水, 其他湯料亦要沖水備用


先隨凍水落湯料, 大火滾起後, 才落西施骨 + 老黃瓜 + 甘筍, 用大火滾15分鐘, 轉為細火煲兩個半鐘左右, 最後轉開大火再滾多十分鐘, 關火落鹽調味攪掂!!


 


 


2) MZZ招牌咖哩雞翼



 


 


3) 金菇牛肉卷



材料:


金菇兩包, 肥牛一pack


做法:


金菇去頭洗淨, 牛肉片沖水洗淨並用小小生抽豆粉調味


將牛肉片把金菇卷起, 落鑊時牛肉卷開口位要向下 (以防牛肉卷鬆開), 細火煎熟金菇同牛肉便可....


用蠔油+生抽+糖+豆粉做獻汁淋上面攪掂!!


 


 


4) 蝦米勝瓜炒肉片



 


 


5) 清蒸鯇魚腩



 


 


6) 時令生果一碟 ^0^



 


 


雖然小妹唔識煮九大簋, 只係識得煮d家常小菜..... 但係家姐, 姐夫, 同姨甥女都大讚我d餸菜好味.... 不枉我花左成個下午, 連lunch都無食都去煮飯, 真係開心!!


 


BTW, 部LG新電話影相出黎效果仍然唔好, 點算好呢??!!??!


 


 


3 則留言:

  1. 4餸1湯好好味道呀!
    [版主回覆09/08/2009 22:06:00]太誇獎喇... 相比你呢d入廚高手, 我仲有排學呀!!

    回覆刪除
  2. 家常便飯 唔錯!
     
    [版主回覆09/09/2009 14:24:00]多謝鼓勵呀!!

    回覆刪除
  3. 好餸呀, 我好想食呀~~~ 見到都知好味~~
    [版主回覆09/14/2009 11:56:00]嘻嘻~~ 我煮黎煮去都係個幾味, 仍然要學習, 學習呀!!

    回覆刪除