2009年9月14日 星期一

個風打得成, 我地呢d打工仔終於可以享有少少好處, 今朝落風球後, 慢慢姿姿整整咁出門口返工!


 


香港真係一個福地, 比起好多國家, 香港打風算唔多..... 加上打風既TIMING又好, 成日都係半夜掛八號, 晨早又落波....  而且最重要係香港無嘜因為打風而做成嚴重傷亡.... 真係感恩!! 感恩!!!


 


而MPP, 查實你都好有福, 因為你有我呢個好女友... 成日煮野比你食之餘, 又對你好喎...... (又自己讚自己添...)..............


 


上星期五, 小妹煮左"三文魚扒配鮮茄火腿意粉"比mpp食.... 我明知mpp對三文魚扒麻麻, 佢只愛食銀雪魚, 貪佢夠滑........... 不過, mpp身體一般, 三文魚對佢好有益... 所以我唔會理佢照做衰人, 之後我一樣會照煮比佢食... 有益吖嘛!! 煮左出黎, 你無理由唔比面同我食哂佢既, 哈哈~~



沒有留言:

張貼留言