2009年9月22日 星期二

又牛一喇

小妹今日舊曆生日,


查實我地呢一代人,


大部份都應該會係新曆慶祝生日...


 


舊曆生日呢家咁傳統既野....


就只有媽咪同mpp會記得!


 


mpp打中文SMS好鬼慢.....


不過, 個傻佬今朝一早都send左一個中文SMS比我,


我知道佢一定花左唔少時間去打,


辛苦你喇honey!!!


我會一一記係心裡!!


 


至於媽咪呢,


佢都好有心!


今朝打左電話比我,


同我講生日快樂!!


媽咪, 你永遠都係世上最鍚我既一個,


我都鍚哂你! 


 


今晚, 小妹會同mpp去食buffet....


無錯!!!


又係buffet.....


 


同mpp一齊咁耐,


我地既感情,


就好似我地既身型咁....


有增無減!


 


生日願望,


自己都已經三字頭,


查實好多許過既願望已經成真,


剩番既願望,


希望兩年內可以逐一達成啦!


2 則留言:

  1. 嘩!妳同我係同一日舊曆生日o架!
    [版主回覆09/24/2009 10:07:00]哈哈, 我地真係緣喇!!!! 再次補祝你生日快樂呀!!!

    回覆刪除
  2. 再次補祝你生日快樂呀!!!
    [版主回覆09/24/2009 16:52:00]咁我又再次多謝你... 哈哈~~  係呢? 你舊曆生日未呀??

    回覆刪除