2009年9月27日 星期日

甜酸苦辣

甜酸苦辣人人有, 要係一日內發生, 可稱得上係不幸, 黑仔, 樣衰通通習於一身!!! 而不幸既事, 既然發生係我身上....


 


話說所有事發生係上星期六....


 



上星期六放工後, 小妹左超市購物, 當日買左好多水果, 包括有應節既蜜柚, 仲有布冧同香蕉... 加埋為屋企入貨, 結果係超市內逗留左大半個鐘後, 滿心歡喜咁拎住兩大袋戰利品返屋企!!


 



返到屋企後, 小妹將戰利品逐一歸位... 當我打算將冷藏食品放入冰格時, 打開冷箱門時, 突然有東西跌落地下, 小妹自然反應梗係"烏"低身去執..... 不幸既事情就此發生, 當我執完野伸番直個身時, ""的一聲... 我個頭撞到個冷箱門呀...... 嘩))))))))))))))))))))))))))))))) 好痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


當時, 小妹以為好似細路仔咁, 撞到頭只會"起樓".... 好自然咁用手去"卒"個頭.... 點知, 我發現隻手指染有血........ 小妹即刻由廚房沖出去廳度, 一路喊, 一路用紙巾掩住仍然流緊血既頭.... 嗚嗚嗚嗚.... 當時個心好驚又好痛.... 好驚真係撞穿左個頭...


 



坐係梳化, 流住兩行眼淚既我, 好想打電話比mpp...... 但係我坐係梳化度居然係度豫疑..... 到底好唔好打比佢!


果刻個心好難受, 一方面好想打電話比mpp, 但另一方面, 我知mpp當日有事, 所以我驚會打擾佢....  豫疑左一陣, 最後仍然打左比mpp....


可惜只係傾左短短十句左右就收線... 雖然mpp夜晚再有打電話比我, 但係... 整件事令我感到酸溜溜的....


anyway, 個頭最後只係流左半張紙巾既血, 而我喊過後, 瞓完一個晏畫覺後已經好好多!


 



撞到個頭後, 以為最辣手係洗唔到頭... 原來並唔係!!  最辣手.... 最辛苦原來係瞓覺個時!!! 個傷口撞到會好痛, 所以呢兩晚只可以側向一邊瞓, 亦因為咁, 夜晚有時唔覺意轉身碰到傷口而痛醒... 哎.... 真係好黑仔呀!!


4 則留言:

  1. 留血都唔睇醫生,有事點算喎!
    咁依家妳個頭仲有冇事呀???
     
    [版主回覆09/29/2009 12:00:00]而家無嘜事喇, 相信當時只係擦損左而流血, 多謝你關心呀!!  

    回覆刪除
  2. Zoe, 整親都唔去睇醫生????
    真係大贍呀! 你小心D喇! 去睇下醫生啦!
    [版主回覆09/29/2009 12:03:00]而家無事喇... 查實當時真係驚到震, 唔知點算好.... 自己都豫疑係咪要入醫院.... 好在好快可以止左血, 唔使擔心喇 my baby happy!!

    回覆刪除
  3. 一生人都未必能一日內遇到 :
    甜、酸、苦、辣
    都唔好彩定唔好彩!
     
    [版主回覆09/30/2009 11:29:00]可能個日心情極差, 諗野比較negative.....
    好彩係... 我中左頭獎!
    唔好彩係.... 呢個頭獎唔係六合彩囉.... 哈哈~~








    回覆刪除
  4. 哎呀, 想像到有多痛, 希望妳依家好番啲啦...小心啲呀...
    [版主回覆10/05/2009 15:10:00]知道喇, 而家已經無事lu, 好彩!! 好彩!!!

    回覆刪除