2009年9月25日 星期五

儘管...

mpp weekend要出差,


所以呢兩日唔得閒陪我.....


儘管呢個星期我地差唔多日日都見面,


但係weekend無佢同我一齊,


始終覺得lonely..........


*


*


由於mpp上星期至知道呢個weekend要出trip,


而佢之前又一早買左聽日話劇既門票,


儘管我已經搵到人陪我去睇,


但係我仍然好想佢陪我......


*


*


儘管mpp已經比左好多承諾我,


但係我仍然會胡思亂想.....


*


*


咦.....


心煩, 氣悶等等既症狀突然出哂黎...


唔通....


我係時候要飲番支"太太好大力"....


 



 


1 則留言: