2009年9月6日 星期日

東洋mpp之日食篇(1)

星期五晚同mpp去左屋企附近食日本野, 呢度可算係我地食日本野既首選, 因為呢度多數唔使等位, 價錢ok又好食, 最重要係有我至愛既"鹽燒三文魚鮫"!!


 


賣飛佛!!



 


mpp至愛!!



 


三文魚刺身



 


三文魚壽司



 


 


炸蟹棒壽司



 


二丁目壽司



 


豬軟骨飯定食



 


 


話說食完以上既美食時, 小妹同mpp已經飽飽..... 不過當mpp見到有"蟹柳壽司"出現, 個傻佬即刻唔理三七二十一, 咁就order左一碟食..... (我唔記得影相...sorry!!).


 


食完呢碟壽司後, 我肯定mpp當時已經勁飽.... 不過.... 為食既佢點會咁就算吖.... 個傻佬已經唔記得自己飽到個肚腩勁大, 只記得個"蟹柳壽司"好好味..... 係都要食多碟!!


 


** 之前小妹都有提過, 我同mpp既食量唔多... 不過因為M先生"為食"關係..... 好多時, 我地食到飽都會繼續食, 非要捧住個肚離場不可咁...... 唉..... 呀mpp.... 你話我跟著你, 無嘜奶油我唔肥囉...... >.<


沒有留言:

張貼留言