2009年9月6日 星期日

[ 聖荷西謀殺案 ]

擒日同mpp去左演藝學院睇話劇, 因為mpp較遲買飛, 所以買唔到夜場, 我地要睇下午三點場, 亦係呢套話劇尾二既一場!



 


故事內容:


故事發生於美國聖荷西的花園洋房,劉雅麗和鄧偉傑飾演恩愛夫妻,大肚太太歡迎香港好「姊妹」彭秀慧到來旅遊暫住,充滿親切的喜劇感。不過第三者遠道而來,打破二人世界的安寧,還拆穿美滿家庭的表象,引起啼笑皆非的荒謬情景。然後更瘋狂激烈,爆發危情和殺機,構成驚險高潮。



此劇從現實日常生活出發,對白精彩,人物心理刻劃出色,尤其把夫妻暗戰描寫得妙趣橫生,又有一發不可收拾的爆炸性。最後謀殺佈局無疑炮製奇情,過於黑色,然而出人意表,與一般奇案故事不同。




 


小妹感想:


今次主角有劉雅麗, 又有mpp鐘意既彭秀慧, 更有我同mpp近期喜愛既鄧偉傑...... 有呢三個咁掂既演員, 故事又一流, 更有意想不到既結局..... 好睇!!!


其實, 係最初mpp帶我要睇話劇時, 小妹一直都唔係好明白, 點解佢咁鐘意睇話劇, 因為d飛都幾貴.... 如果坐靚位, 閒閒地睇一套劇要用上五六百蚊....


但係, 小妹慢慢發現, 原來話劇比起電影真係好唔同..... 雖然大家都係要係兩三個鐘內交代哂所有故事, 唔同之處, 係話劇只有一個簡單既舞台 (大型既話劇可能會換上二三個台), 而且演出者要用佢地既演技, 即時打動現場觀眾, 無d巧架真係唔掂!! 大家有機會都多d支持下本地劇團啦!! 


1 則留言:

  1. 劉雅麗我也喜歡她的話劇!
    [版主回覆09/08/2009 09:43:00]呢個劇三個主要演員都做得好好, 而我個人就特別欣賞鄧偉傑, 佢呢個劇做得好放, 好自然!!

    回覆刪除