2009年9月13日 星期日

開鑼

星期日 (9月13日) 係馬季開鑼日, mpp又帶我去馬場食buffet!!


 


雖然有人會著causal wear入廂房, 但我同mpp都會著得好少少, 尊重番個環境嘛!!  小妹重特別大膽嘗試油黑色甲油... 自己覺得好有假甲feel, 而且都幾滿意!!




 


 


講番入場, 今次同上次黎一樣, 坐番同一個廂房.... 呢度既可以係廂房內食buffet, 又可以拉開玻璃門出去睇馬仔.... 而且個位置都唔錯!


 


睇吓.... 呢度見到d馬轉入大直路~~~



 


同埋過終點既一刻!!



 


 


今次mpp三個朋友都嬴錢... 而mpp就..... .... (Honey, 唔好灰心, 下次再努力過啦!!)


 


值得一提既係mpp對小妹都幾好呀, 因為不管係入馬場, 又或者去澳門, mpp都會比埋錢我去娛樂吓, 仲講明嬴左個d係比我自己代.... 哈哈.... 貪心既我.... 緊係唔客氣啦!!!


 


好可惜既係... 我無用囉.... 買極都唔中, 好氣餒呀!!  可能mpp feel到我有d down, 個傻佬係唔知第7場, 定係第8場個時話: "Zoe, 你無理由無得收錢既....."


 


之後, 佢幫我晝左一張飛叫我去買.... 哈哈~~ 中左呀!!!  我終於有錢收喇............. 雖則小妹最後都係輸左錢....... 不過, 我知我嬴左個好男人係身邊囉.....


沒有留言:

張貼留言