2009年9月16日 星期三

o靚模

早前可愛姨甥女上左小妹屋企, 第一次幫呢位小妹妹油指甲, 亦因為咁, 小妹多左呢位正宗"o靚模", 哈哈~~


 


幫佢簡簡單單油上指甲同埋加上星星, 就已經氹到呢位妹妹仔不知幾歡喜, 連我呢個呀姨都開心埋~~



 


肥嘟嘟既小手仔, 好得意呀~~




 


可愛姨甥女自小就好鐘意跟我, 我講嘜佢就學嘜 .... 家下我鐘意油拍甲, 佢又鐘意埋一份..... 幫佢油完指甲第二日, 佢就要佢媽咪帶佢去買指甲用品.... 結果, 年紀輕輕只有八歲既姨甥女, 用左二百幾蚊零用錢去買.... 唔知係咪我呢個呀姨中毒太深, 仲將d毒傳埋比佢呢..........


沒有留言:

張貼留言