2009年9月23日 星期三

又一buffet夜

呢度係擒晚食buffet既地方....


我地張檯可以坐八個人....  同唔識既人坐埋一齊..... 感覺有點怪怪的!



 


前面盡有頭有LIVE BAND表演!



 


尾後盡頭攞野食!



 


有維港夜景睇, 又有「幻彩詠香江」睇.....



 


此處何在..... ""洋紫荊維港遊""是也!!


 


 


我同mpp係北角碼頭上船, 係等船期間有d不安.... 因為不少國內團不段湧現.... 我同mpp比d"國語人"包圍住........ 感覺有如置身係深圳一樣..... @__@


 


開船後, 隻船駛往紅磡碼頭上第二批人, 好在呢批好多外國人同日本人.... 隻船入面即時變得比較 international !!!


 


上船後, 可以開始攞野食....




 


八點正有15分鐘「幻彩詠香江」睇..... 我地無上甲板睇, 只係留係船內一邊食野, 一邊隔窗睇「幻彩詠香江」.....


 


食飽飽後, 我同mpp至施施然上甲板坐..... 擒晚天氣好好, 唔熱又有涼涼地既海風, 感覺好舒服寫意!! 香港既夜景真係靚!!!




 


七點半上船, 九點半落船.... 由於mpp之前join左個澳門package, 附送呢個""洋紫荊維港遊"", 我地都算叫做唔使比錢.... 如果唔係, 以呢度既食物質素, 要我比HK$330+10%, 相信我未必會再黎! 


 


不過咁, 只要同mpp一齊, 邊度我都會同佢去既..... 嘩哈哈哈哈~~~


沒有留言:

張貼留言