2009年9月29日 星期二

點點力量

不知是巧合? 還是有神既安排?? 擒日睇到一篇好touching既blog -- 


陪著你走! (原來幸福家庭係不可强求,你以為你可以一手創造,偏偏就會失去。其實幸福係點定義,似乎唔係由得我。平凡一生,不作强求,其實係一種幸福。 『諾霖』,是承諾媽媽同女兒的印記。)


 


女人..... 一生不外乎希望可以嫁個好男人, 有自己既小寶寶, 有一個溫暖家庭,... 雖然我唔知其他女人係咪咁諗, 但至少我呢個女人仔係!  相信Carmen都係!!!!


 


新生命既誕生理應會為一家人帶來無限既喜悅, 可惜偏偏事與願遺!!! 小寶寶既來臨, 既令呢個家庭360度改變哂!


 


小妹擒日一口氣將呢個blog全部睇哂, 打從第一篇blog開始, 忍不住既眼淚不斷流出.....心心體會到Anthony既痛!!!!!    想生一個BB啫..... 點解會搞成咁????  是天意弄人嗎???? 十萬個唔明白... 千億萬個唔開心..... !!!


 


希望.... 我真係好希望可以幫到呢家人..... 雖然小妹實際上完全幫唔到Carmen, 但正如Anthony在blog內所講, 我地可以為Carmen禱告!!!  擒日, 我同mpp已為為Carmen一家作出祈禱......  希望全能既天父可以治癒Carmen... 相信Carmen呢件事已經令佢地一家人飽受不少煎熬..... 希望天父可以賜平安, 賜褔比呢一家人!!!


 


雖然小妹所識既朋友唔算多, anyway, 我好希望借用自己點點力量, 係facebook又好, 係blog都也好...... 希望將Carmen所發生既不幸事宣揚出去, 讓更多人知道, 讓更多人可以為佢地一家禱告.....


 


大家, 希望你地拿出短短一分鐘時間, 為佢地一家禱告..... 為佢地送上祝福!!!!


 


預祝所有人中秋快樂!!!


 


後記: 感謝主!!! 感謝主讓我呢個電腦白痴可以誤打誤撞咁, 成功係facebook內開左個GROUP!!! 希望, 真的好希望藉著我小小既力量, 可以讓更多既人為CARMEN一家祈禱!!! (多謝Bowling, 多謝Sara既支持!)


http://www.facebook.com/home.php?ref=home#/group.php?gid=143166984142&ref=nf


Carmen Yuen --- 病危年輕母 牽動網友心!


沒有留言:

張貼留言