2009年7月7日 星期二

不吐不快

近日最轟動既新聞, 莫過於一家四口滅門慘案, 各新聞頭條都大字標明"獸漢殺表兄 生葬三母女"!!


呢個殺人既表弟簡直無人性, 豬狗不如, 不知所謂!!!! 不管對方點對你, 亦不應殺人, 更加唔應該殺人全家!!!  俗語有云: 禍不及妻兒!!!!! 呢種人死十次, 死千次都唔可以去彌補佢所犯既大錯!!!!


真係好唔想"呢種人"出現我個blog內, 簡直污染我個blog!!!! 不過, 不吐不快....... 希望死者一家四口可以早日安惜!!!


*


*


*


擒日公司亦發生左人事上既問題, 上午開工無耐, 突然聽到有人破口大罵...... 企身望向遠處, 原來係"同事L"向"同事C"開火!!!


"同事L"勁大聲咁話 : 你地唔好再單單打打, 講埋d說話不知幾難聽....... XXXXXXXX..... XXXXX.... XXXXX (其實之後個d我聽唔到, 因為距離都幾遠... >.<)


對小妹黎講, 返工已經好辛苦, 既要花好多精力去應付工作, 又要面對客仔同廠家, 又要應酬老闆, N咁多樣野要兼顧........如果身邊同事好既話, 咁就好囉!!! 但係如果身邊全部都係"三八", 你都咪話唔難頂!!!


小妹公司九成都係女人..... 女人多自然是非多..... 是非多小圈子亦都多!!! 以我自己黎講, 自問自己對人都幾nice, 不過係呢間公司, 依然有人唔鐘意我!!!! 好無奈.....


"若要人似你, 除非兩個你", 呢句說話絕對正確!!  每個人做每一件人, 都可以有兩面不同既睇法, 你認為啱咩.... 人家可能睇唔順眼, 覺得你做錯!  你以為靚咩..... 人家可能會覺得你勁核突!!!


人際關係呢一課真係唔容易, 好多事唔係你一個人可以控制大局, 想點就點!!


只想同呢班愚蠢既人講, 咪以為可以用小圈子, 用群眾既壓力, 用難聽既說話去排擠一個你唔鐘意既人........ 今日你咁對人, 他朝亦會有人咁樣對番你, 幼稚兼STUPID!!!!


 


3 則留言:

  1. 放鬆呀,香港人,活著就是這樣.
    [版主回覆07/09/2009 09:45:00]公司某類群組仍然處於小學生階段, 我..... 小小既我做唔到d嘜野, 只是有感可發.... 香港.... 真係又愛又狠呀, 哈哈~~

    回覆刪除
  2. 單野真係好恐怖, 好冇人性呀 啱, 做好自己就得, 把口響人地度, 永遠都冇法阻人點講同點諗...
    [版主回覆07/09/2009 09:42:00]非常認同, 可惜有人"恰"得就"恰".... 連我地一班路人甲都睇唔過眼!

    回覆刪除
  3. 璩祥毓 xyz 項芳佩 xyz資訊工坊 諸少盈 xyz軟體王 蒯茂香 xyz軟體補給站 推推 xyz軟體之家 杭惠發 xyz軟體 詞 xyz遊戲 昂 xyz軟體銀行 人 xyz大補帖 ghijjk 大補帖 jhk 軟體急先鋒 時舜發 xyz 勞建智 xyz 浦怡樺 xyz 晏昀臻 XYZ 殷怡純

    回覆刪除