2009年7月15日 星期三

家常便飯

前晚, 原本mpp打算同我出街食飯, 無嘜idea下, 我建議返屋企又玩煮飯仔, 並且係數十秒內決定煮嘜野餸菜 (又要認叻, 嘻嘻~~)


 


呢餐飯好有住家feel, 無嘜花巧..... 為左mpp, 以後所有餸菜都希望可以做到健康為上!!!


 


不過, 可能自己要求比較高, 煮完餸後覺得唔慌好食, 原本連相都唔想影, 不過, mpp話影左先啦.... 咁.... 我就只有影左一張相咁大把!!  哈哈.... 點知出黎既味道絕對唔差, mpp收貨話好味之餘, 仲讚我原來都識煮幾多野添, 好開心呢~~~


 



 


蝦米粉絲炒節瓜


呢個餸好簡單, 最花時間就係要將所有材料切絲, 就係咁, 成晚不斷切切切切切!


材料:


蝦米約十粒 (我d蝦米比較大粒, 先用熱水浸洗後, 略切小粒)


節瓜兩條 (洗淨切條備用)


粉絲兩包 (用水浸軟, 在粉絲中間剪成一半, 方便炒時, 亦方便夾起 -- 個人意見!!)


肉絲少許 (用豉油, 老抽, 糖, 鹽, 豆粉略醃)


蒜茸 + 指天椒  (我手多多落左隻指天椒, 辣到mpp飛起, 下次會唔落 ^0^)


煮法:


炒香蒜茸 + 指天椒,


落蝦米爆香後, 加入肉絲


之後落節瓜及粉絲同炒


加水, 以雞粉+鹽+糖調味,


煮至粉絲及節瓜軟身即成!


註:


- 聽靚女媽咪講, 節瓜好正氣, 而且呢個餸少肉多菜, 真係多食無妨!


- 呢個餸煮出黎時勁大碟, 足夠四個人食, 下次再煮時會減份量!!


 


 


麻婆豆腐


材料:


蒸煮滑豆腐一磚, 切粒 


肉碎  (用豉油, 老抽, 糖, 鹽, 豆粉略醃)


煮法:


先炒香肉碎, 再落豆腐


加水及蒜茸豆瓣醬


肉碎煮熟後, 加糖調味


及用生粉水埋獻即成!!


註:


- "蒸煮滑豆腐"我都係第一次煮, 煮個時d豆腐好易碎開, 好鬼擔心!!! 不過, mpp激讚d豆腐好滑好味... 下次再煮時, 我會將佢切大粒d, 免得煮完出黎d豆腐碎哂!!


- 豆腐好有益, mpp身體好需要大量豆類類品, 小妹現正努力找尋豆腐食譜, 希望可以煮多d比佢食!


2 則留言:

  1. 2個餸我都鐘意食呀!
    [版主回覆07/20/2009 10:00:00]我煮個d好皮毛, 你煮個d吸引好多.....

    回覆刪除
  2. 試下照做先
    [版主回覆08/03/2009 17:57:00]小貼士 : 如果你買"蒸煮滑豆腐", 最好煮之前用滾水先煮一煮 (blog友教既), 咁樣豆腐就無咁容易碎開喇.... 

    回覆刪除