2009年7月21日 星期二

日偏食


今朝返工, 好多人都不約而同咁抬頭望天, 皆因今朝早有日偏食出現!


 


今日既天空同平常一樣, 藍天白雲, 無嘜分別!! 



 


不過係街上行走, 就發現同平時既有所不同, 有藍天白雲既天空, 但地面上卻是天黑黑咁..... 好奇怪!!


 


返到公司後, 同事話我知showroom方向, 可以睇到日偏食, 小妹緊係入showroom視察一下啦!! (即係八掛啦, 哈哈~~)


 


呢個太陽, 肉眼睇係無分別, 我地要用上五副太陽眼鏡重疊起黎去睇..... 嘩~~~ 真係睇到呀, 仲鬼咁清楚!


 


我望到個時差唔多9:45am, 個太陽好似個彎月咁既形狀!!!! 試過用普通相機影, 可惜影唔到...


進入全尺寸圖片
 


(<--- 呢張相係網上搵既, 我當時見到個太陽同呢個差唔多形狀)


 


不過, 小妹最初唔小心用肉眼望左個太陽一陣, 之後個幾分鐘對眼都好光, 原來太陽光線是非常猛烈,用肉眼直視太陽可以致盲。 吓.................. 我盲左點算呀~~~ 好驚呀!!!


 


 


 


1 則留言:

  1. 唔可以用眼望太陽o架!
    要用濾鏡或特制望遠鏡才可直望太陽,
    好彩冇傷到眼睛咋!

    回覆刪除